مقاله ماهیت، عناصر و پیامدهای استراتژی کارآفرینی یکپارچه و ارائه مدلی اثربخش از آن


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ماهیت، عناصر و پیامدهای استراتژی کارآفرینی یکپارچه و ارائه مدلی اثربخش از آن دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ماهیت، عناصر و پیامدهای استراتژی کارآفرینی یکپارچه و ارائه مدلی اثربخش از آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ماهیت، عناصر و پیامدهای استراتژی کارآفرینی یکپارچه و ارائه مدلی اثربخش از آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ماهیت، عناصر و پیامدهای استراتژی کارآفرینی یکپارچه و ارائه مدلی اثربخش از آن :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

استراتژی کارآفرینی یکپارچه غالباً به عنوان یک انتخاب استراتژیک شناخته می شود که شرکت ها آن را بر می گزینند تا جرقه های محیط بیرونی که مفهومش اعلان نیاز به تغییر و سازگاری استراتژیک است را دنبال نمایند. استراتژی کارآفرینی یکپارچه به عنوان یک الزام و رفتار شکل گرفته پیرامون اقدامات و فرایندهای کارآفرینانه تعریف می شود که شرکت ها تلاش می کنند تا آن را بگونه ای طراحی و اجرا کنند که مزایای رقابتی فعلی و آتی شان را در عرصه ی بازار بالقوه محصولات و یا تکنولوژی توسعه دهند. استفاده از استراتژی کارآفرینی یکپارچه به عنوان ابزار اولیه ی سازگاری استراتژیک، تصمیم شرکت ها را برای جست و جوی مزایای رقابتی اصلی و پایدار، از طریق نوآوری و اقدام کارآفرینانه منعکس می کند. استراتژی کارآفرینی یکپارچه، یک جهت گیری اساسی به سمت رشد و پیگیری فرصت هاست و این استراتژی زمانی شکل خواهد گرفت که مطابق با جوهره و ماهیت ماموریت سازمان باشد و سراسر سازمان را شامل شود. مطابق با عقیده مینتزبرگ که استراتژی را به عنوان یک چشم انداز می نگرد، استراتژی کارآفرینی یکپارچه یک ایدئولوژی مشترک است که غالباً از طریق الزام به انجام اقدام استراتژیک و دریافت عکس العمل یا پاسخ تحقق می یابد تا اینکه تحقق آن به موقعیت خاص یک شرکت در محیط بیرونی مرتبط باشد. بنابراین استراتژی کارآفرینی یکپارچه در یک مکان مشخص یا یک سطح خاص در درون سازمان، یافتنی نیست، بلکه این استراتژی باید در سراسر سازمان وجود داشته باشد و از پیوندی عمیق، ناگسستنی و همیشگی با ماهیت وجودی و یا ماموریت سازمان برخوردار باشد. هدف اصلی این مقاله بررسی ماهیت وجودی کارآفرینی یکپارچه در سازمانهای هزاره سوم می باشد که در ادامه مدلی اثربخش از آن ارائه خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.