مقاله مدیریت استراتژیک نوآوری تکنولوژیک شرکتهای کوچک و متوسط بواسطه شبکه های اتحاد


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت استراتژیک نوآوری تکنولوژیک شرکتهای کوچک و متوسط بواسطه شبکه های اتحاد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت استراتژیک نوآوری تکنولوژیک شرکتهای کوچک و متوسط بواسطه شبکه های اتحاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت استراتژیک نوآوری تکنولوژیک شرکتهای کوچک و متوسط بواسطه شبکه های اتحاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت استراتژیک نوآوری تکنولوژیک شرکتهای کوچک و متوسط بواسطه شبکه های اتحاد :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

این مقاله ضمن بررسی چارچوب مفهومی مدیریت نوآوری تکنولوژیک و اهمیت آن در شرکتهای کوچک و متوسط ، با اشاره به مشکلاتی که این شرکتها در زمینه رقابت و نوآوری های تکنولوژیک با آن مواجه هستند، برخورداری از استراتژیهای مناسب همکاری را مورد بررسی قرار داده و بر تشکیل شرکتهای واسطه و شبکه های اتحاد تأ کید می کند. لذا در جهت پاسخ به سئوال تحقیق که مبتنی بر شناسایی عوامل موثر بر تداوم همکاری در این شبکه هاست، به قابلیت های این شبکه ها و لزوم تداوم این همکاریها پرداخته است. این تحقیق کاربردی و نتیجه گرا بوده و در آن ترکیبی از روشهای کیفی استفاده شده است وبر اساس روشهای اجراشده، نتیجه گیری شد که تشکیل شبکه های اتحاد با ترکیب مناسبی از این شرکتها نقش مهمی در رقابت پذیری آنها خواهد داشت ولی درنظر داشتن عوامل موثر برتداوم همکاری این اتحادها شرط لازم برای رقابت پذیری میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.