مقاله شناسایی برخی عوامل همبسته با نگرش های کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی برخی عوامل همبسته با نگرش های کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری) دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی برخی عوامل همبسته با نگرش های کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی برخی عوامل همبسته با نگرش های کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی برخی عوامل همبسته با نگرش های کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری) :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

این پژوهش با هدف شناسایی برخی عوامل همبسته با نگرش های کارآفرینانه دانشجویان و در سال ۱۳۸۹ بعمل آمده است. جامعه آماری تحقیق شامل۲۱۵۰۰ نفر دانشجوی در حال تحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری بودند که بر اساس جدول مورگان، تعداد ۳۷۷ نفر و با روش نمونه گیری تصادفی ساده، بعنوان نمونه آماری انتخاب شدند. تحقیق از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ روش، از نوع توصیفی- همبستگی بوده است. برای گرد آوری اطلاعات، از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. تجزیه تحلیل داده ها با استفاده از آزمون ضریب همبستگی، آزمونt، رگرسیون چندگانه و رتبه بندی فریدمن، انجام پذیرفت. نتایج حاصل از تحقیق نشان داد، بین نگرش های کارآفرینانه دانشجویان دختر و پسر اختلاف معنی داری در سطح پنج درصد خطا وجود دارد. همچنین نتایج حاصل از ضریب همبستگی بیانگر آن است که بین عوامل روانشناختی، دموگرافیک و فرهنگی با نگرش های کارآفرینانه، در سطح یک درصد خطا و بین عوامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فنی و آموزشی با نگرش های کارآفرینانه در سطح پنج درصد خطا رابطه مثبت و معنی دار وجود دارد. بر اساس نتایج حاصل از رگرسیون چندگانه، ۸۳۵% تغییرات نگرش های کارآفرینانه دانشجویان، بستگی به شش عامل، روانشناختی، اقتصادی، دموگرافیک، سیاسی، فنی و آموزشی و فرهنگی دارد، بطوری که عوامل روانشناختی به تنهایی ۶۶۵% از تغییرات نگرش های کارآفرینانه دانشجویان را تبیین نموده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.