مقاله شناسایی فاکتورهای اساسی موفقیت توسعه محصول جدیددر کسب وکارهای کوچک ومتوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی فاکتورهای اساسی موفقیت توسعه محصول جدیددر کسب وکارهای کوچک ومتوسط دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی فاکتورهای اساسی موفقیت توسعه محصول جدیددر کسب وکارهای کوچک ومتوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی فاکتورهای اساسی موفقیت توسعه محصول جدیددر کسب وکارهای کوچک ومتوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی فاکتورهای اساسی موفقیت توسعه محصول جدیددر کسب وکارهای کوچک ومتوسط :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

سیرتکاملی مدیریت تولید کالاهای جدید می تواند به سه مرحله کلی تقسیم شوددر دهه های ۱۹۷۰ و۱۹۸۰ تاکید زیادی بر فرایندها میشد واکثر شرکتها اشکالی از فرایندهای تولید کالا ومخصوصا فرایند Stage-Gate که توسط کوپر و اجت طراحی شد را به کار می بردند در دهه های ۱۹۸۰ و۱۹۹۰ تاکید زیادی بر استراتژی میشد، شرکتها متوجه شدند که تعریف جهت مناسب برای تولید کالا حتی از فرایند تولید کالا هم مهمتر است. در دهه اخیر برروی ارزیابی نتایج تاکید شده است ومدیریت ارشد وهیئت مدیره عملکرد تولید محصول جدید وبرگشت سرمایه را دقیقا بررسی میکنند لذا درمنابع تحقیقاتی سنجش عملکرد محصول جدید اهمیت زیادی پیدا کرده است. بنابراین درک بهتر از عوامل موفقیت توسعه محصول جدید، پروسه تولید کالاهای جدید را بهبود بخشیده وضروری می باشد. از طرفی شرکتهای کوچک ومتوسط از نظر توانایی نواوری محدودیت دارند ودلیل آنرا باید کمبود منابع مالی وتکنولوژیکی دانست که وجود این منابع به شرکتهای بزرگ این امکان را می دهد تا باریسکهایی که کالاهای جدید را تهدید می کند مقابله نموده وسرمایه گذاری طولانی مدت در تحقیق وتوسعه انجام دهند. لذا یکی از چالشهای فراروی کسب وکار های کوچک ومتوسط موفقیت پروژه های توسعه محصول جدید در سازمانهایشان می باشد. مقاله حاضر با بررسی مطالعات انجام شده درخصوص عوامل (فاکتورهای) اساسی موفقیت توسعه محصول جدید مدلی ارائه می نماید که فاکتورهای اساسی موفقیت توسعه محصول جدید در کسب وکارهای کوچک ومتوسط را بیان کرده وتاثیر آنها را در موفقیت تولید محصول جدید تشریح می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.