بررسی اثر کیفیت ادراکشده برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر کیفیت ادراکشده برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر کیفیت ادراکشده برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر کیفیت ادراکشده برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر کیفیت ادراکشده برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

کیفیت ادراکشده برند مقصد، یکی از عوامل کلیدی ارزش ویژه برند مقصد و به معنی قضاوت ذهنی گردشگران از کیفیت محصولات و خدمات ارائهشده توسط مقصد در مقایسه با دیگر مقاصد (رقبا) است و پژوهش حاضر نیز تلاشی در جهت بررسی اثر کیفیت ادراکشده برند بر ارزش ویژه برند مشتریمحور مقصد گردشگری سرعین میباشد؛ و از نظر هدف، از نوع کاربردی و جنبهی ماهیت و روش، از دسته پژوهشهای توصیفی- پیمایشی میباشد. دادههای ۳۸۴ پرسشنامهی محقق ساختهی پژوهش که روایی آن مورد تأیید خبرگان قرار گرفته و پایایی آن ۹۰۲/۰ محاسبه شده، بااستفاده از نرمافزار spss و Amos مورد تحلیل قرار گرفته است و در نهایت، یافتههای پژوهش حاکی از آن است که کیفیت ادراکشده برند مقصد بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین تأثیر میگذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.