مقاله شناسایی کارکردهای تبلیغات کلامی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی کارکردهای تبلیغات کلامی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی کارکردهای تبلیغات کلامی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی کارکردهای تبلیغات کلامی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی کارکردهای تبلیغات کلامی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
مقاله حاضر به معرفی و بررسی تبلیغات کلامی به عنوان یکی از تکنیک های ترفیع کارآفرینانه در صنعت بیمه و به طور خاص بیمه عمر و سرمایه گذاری پرداخته است و با ارائه پیشنهاد هایی درصدد کمک به ارتقاء فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری از طریق استفاده از تبلیغات کلامی و تقویت آن می باشد. در این پژوهش از مطالعه اسنادی و کتابخانه ای استفاده شده است. یافته های پژوهش حاکی از آنست که تأثیر تبلیغات کلامی در بازار خدمات بسیار زیاد است و با توجه به عدم استقبال مناسب از بیمه های عمر در ایران و عدم آگاهی مردم از خدمات بیمه ای جدید، تبلیغات کلامی می تواند راه حل مفیدی برای افزایش دانش و آگاهی مردم از خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری و در نتیجه ارتقاء فروش این نوع خدمات باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.