مقاله طراحی مدلی جدید برای مدیریت کیفیت شش سیگما بر اساس مشتری محوری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدلی جدید برای مدیریت کیفیت شش سیگما بر اساس مشتری محوری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدلی جدید برای مدیریت کیفیت شش سیگما بر اساس مشتری محوری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدلی جدید برای مدیریت کیفیت شش سیگما بر اساس مشتری محوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدلی جدید برای مدیریت کیفیت شش سیگما بر اساس مشتری محوری :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
برای موفقیت یک پروژه شش سیگما علاوه بر اینکه باید تمام مراحل چرخه DMAIC به خوبی و درستی انجام شود عوامل دیگری نیز وجود دارد که عدم توجه به آنها ممکن است باعث شکست پروژه و یا نرسیدن سازمان به اهداف واقعی شش سیگما شود. در این مقاله کیفیت محصول و قابلیت اطمینان فرآیند به عنوان شاخصهای کلیدی برای دستیابی به اهداف شش سیگما در نظر گرفته شده است. همچنین سعی شده است مدل مدیریت کیفیت شش سیگما مشتری محور(CSSQM) که توسعه ایی از مدل شش سیگما است طراحی شود. هدف آن ارائه دستورالعمل جدید در مدیریت کیفیت و پیشنهاد رهنمودهای عملی برای رهبران کسب و کار مدیران و افراد علاقه مند به کیفیت می باشد. این مدل ابعادی از سازمان که در موفقیت پروژه های شش سیگما و همچنین دستیابی واقعی به اهداف سازمان بعد از انجام هر پروژه تاثیر گذار استرا در نظر می گیرد. و بیان می کند که موفقیت هر پروژه ای علاوه بر انجام درست مراحل DMAIC نیازمند عوامل دیگری همچون تعهد مدیریت پذیرش فرهنگی قابلیت سیستم و عملکرد کارکنان می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.