مقاله روابط اجتماعی و نقش آنها در کاربرد سیستم های مدیریت دانش


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله روابط اجتماعی و نقش آنها در کاربرد سیستم های مدیریت دانش دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله روابط اجتماعی و نقش آنها در کاربرد سیستم های مدیریت دانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روابط اجتماعی و نقش آنها در کاربرد سیستم های مدیریت دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله روابط اجتماعی و نقش آنها در کاربرد سیستم های مدیریت دانش :

تعداد صفحات:۲۶

چکیده:

مدیریت دانش مشتری بصورت گسترده در موسسات به مرحله اجرا در آمده است. با این حال، قابل دسترس بودنسیستم های مدیریت دانش ضمانتی نیست بر اینکه کارمندان موسسات همیشه مایل باشند وقت و نیروی خود را صرف بکار بردن آن کنند. ما استفاده از مدیریت دانش مشتری را با تاکید بر روابط اجتماعی مورد بررسی قرار دادیم. خصوصاً، نظریه سرمایه اجتماعی برای برقراری روابط اجتماعی و سه جنبه آن بکار گرفته شده است: استحکام روابط، معیار های مشترک، و اعتماد. پس از مطالعه و بررسی درباره موسسه ای که سیستم مدیریت دانش در آن به اجرا در آمده بود، ما به بررسی جنبه های روابط اجتماعی و اهمیت آن در کاربرد سیستم های مدیریت دانش توسط کارمندان پرداختیم. در این بررسی از چهار چوبی نظری بهره بردیم تا رفتار کارمندان را به تصویر بکشیم همچنین ابتدا به آشنایی مختصری با مدیریت دانش می پردازیم. نتایج بررسی های محققان بویژه در موسساتی که از دانش مشترک در محیط بازرگانی بهره می بردند، در زیر آمده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.