مقاله مقایسه مهارتهای تفکر انتقادی دانش اموزان مدارس هوشمند و عادی مقطع متوسطه شهر تهران ۸۹-۸۸


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه مهارتهای تفکر انتقادی دانش اموزان مدارس هوشمند و عادی مقطع متوسطه شهر تهران ۸۹-۸۸ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه مهارتهای تفکر انتقادی دانش اموزان مدارس هوشمند و عادی مقطع متوسطه شهر تهران ۸۹-۸۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه مهارتهای تفکر انتقادی دانش اموزان مدارس هوشمند و عادی مقطع متوسطه شهر تهران ۸۹-۸۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه مهارتهای تفکر انتقادی دانش اموزان مدارس هوشمند و عادی مقطع متوسطه شهر تهران ۸۹-۸۸ :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

این پژوهش با هدف مقایسه مهارتهای تفکر انتقادی دانش اموزان مدارس هوشمند ومدارس عادی شهر تهران انجام شد روش پژوهش این مطالعه با روش علی – مقایسه ای پس رویدادی ، و جامعه مورد مطالعه دانش اموزان سال سوم مقطع متوسطه و پیش دانشگاهی رشته ریاضی دبیرستانهای شهر تهران در سال تحصیلی ۸۸-۸۷ بود. با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس یک مدرسه هوشمند و یک مدرسه عادی انتخاب و درهریک از این دو مدرسه ۵۰ نفر دانش اموز به صورت تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده ازمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا بود که سه مهارت عمده تحلیل، استباط و ارزشیابی را می سنجد بطور کلی نتایج نشان داد که در همه مهارتها بین میانگین مهارتهای تفکر انتقادی دانش اموزان مدارس هوشمند و دانش اموزان مدارس عادی به نفع دانش اموزان مدارس هوشمندتفاوت معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.