مقاله کیفیت ارائه خدمات و راهکارهای اجرایی حفظ مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کیفیت ارائه خدمات و راهکارهای اجرایی حفظ مشتری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کیفیت ارائه خدمات و راهکارهای اجرایی حفظ مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کیفیت ارائه خدمات و راهکارهای اجرایی حفظ مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کیفیت ارائه خدمات و راهکارهای اجرایی حفظ مشتری :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
امروزه نیازهای مشتریان مختلف تر از گذشته شده است و از این رو کسب رضایت تمام مشتریان برای شرکتها چالشی مهم به شمار می اید تحولاتی چون جهانی شدن ظهور تکنولوژی های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و ارتباطی و تعامل بین تولید کنندگان و مشتریان ایجاد کرده است پی گیریروشهای جدید جهت پاسخگویی به خواسته های مشتریان در چنین فضای رقابتی نوظهور و تطبیق با نیازهای گسترده و سلایق فردی مشتریان در بازارهای محلی و منطقه ای بریا شرکتهایی که در مقیاس جهانی دست به تولید می زنند تئوری سیستمهای خدماتی محصول را مطرح و مورد توجه قرار داد این مقاله به معرفی سیستمهای خدماتی محصول و علل توجه به آن در فضاهای جدید بازار می پردازد سیستمهای خدماتی محصول بسته ای منعطف از خدمات و محصولات است که بواسطه عنصر خدمات قادر به پاسخگویی به نیازهای مشتریان به روشی فردی تر و مشتری مدارتر می باشد این سیستم تولید را در فضایی مشارکتی و با همکاری تمام فعالان اعم از تولید کنندگان، مشتریان، فروشندگان، توزیع کنندگان و ; به انجام می رساند و از این رو شرکتها قادر خواهند بود تا در عین تولید محصولات جهانی آنها را با ویژگیهای منطقه ای و نیازهای فردی مشتریان تطبیق دهند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.