مقاله بررسی میزان بکارگیری نظام ۵s در بخش کودکان، نابینایان و معلولان کتابخانه ملی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی میزان بکارگیری نظام ۵s در بخش کودکان، نابینایان و معلولان کتابخانه ملی ایران دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی میزان بکارگیری نظام ۵s در بخش کودکان، نابینایان و معلولان کتابخانه ملی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان بکارگیری نظام ۵s در بخش کودکان، نابینایان و معلولان کتابخانه ملی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی میزان بکارگیری نظام ۵s در بخش کودکان، نابینایان و معلولان کتابخانه ملی ایران :
تعداد صفحات:۲۸
چکیده:
این مقاله به بررسی میزان بکارگیری نظام ۵s در بخش کودکان، نابینایان و معلولان کتابخانه ملی ایران می پردازد. در این پژوهش از روش پیمایشی توصیفی استفاده شده است. جامعه آماری مورد بررسی، بخش کودکان، نابینایان و معلولان کتابخانه ملی ایران می باشد که زیرمجموعه اداره کل اطلاع رسانی کتابخانه ملی ایران است. گردآوری اطلاعات از طریق حضور پژوهشگر در بخش کودکان و نابینایان و مشاهده و مصاحبه با کارکنان آن و نیز با استفاده از سیاهه وارسی صورت گرفت. در این پژوهش از ۵ سیاهه وارسی مربوط به ۵ عنصر نظام آراستگی (نظام ۵s) استفاده شد. برای نشان دادن توزیع فراونی داده ها از روش خی دو و برای آزمون فرضیه از روش میانه استفاده شد. نتایج بدست آمده از تجزیه و تحلیل اطلاعات نشان داد که در ۱۴/۸ درصد موارد در بخش کودکان و نابینایان کتابخانه ملی ایران نظام ۵s رعایت نمی شود، ۷/۶ درصد به میزان ضعیف، ۷/۹ درصد قابل قبول، ۱۸/۶ درصد خوب و در ۵۰/۹ درصد موارد به میزان کامل در بخش کودکان و نابینایان کتابخانه ملی ایران نظام ۵s رعایت می شود.آزمون میانه نشان داد در سطح خطای کمتر از ۰/۰۵ در بخش کودکان و نابینایان کتابخانه ملی ایران نظام ۵s رعایت می شود و فرضیه تحقیق تایید می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.