مقاله بررسی نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات کالاها و خدمات به منظور کسب مزیت رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات کالاها و خدمات به منظور کسب مزیت رقابتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات کالاها و خدمات به منظور کسب مزیت رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات کالاها و خدمات به منظور کسب مزیت رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات کالاها و خدمات به منظور کسب مزیت رقابتی :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

پیشرفت روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات، علی الخصوص اینترنت، رقابت تجاری بین سازمانها در جذب، نگهداری و حفظ مشتریان که منبع اصلی مزیت رقابتی برای سازمانها محسوب می شوند را به شدت افزایش داده است. در این راستا یکی از استراتژی های اصلی سازمانها در جهت بقا در بازار رقابتی و پویای امروزی روی آوردن آنها به سوی تجارت الکترونیک است. به طوری کلی خرید و فروش از طریق ابزارهای الکترونیکی که مهم ترین آنها اینترنت است- را تجارت الکترونیکی می نامند. از طرف دیگر در جهان رقابتی امروز شاهد تحولات عمیق و بنیادین در سطح کسب و کار و تغییر در آرایش قدرتهای اقتصادی هستیم. بخش زیادی از این تحولات مربوط به شناخت مزیت رقابتی توسط این کشورهای پیشرو است که با بکارگیری آن مزایای رقابتی توانسته اند به سهم بسیار بالایی در این بازار پر تحول دست یابند. در این مقاله به بررسی جایگاه تجارت الکترونیک و لزوم گسترش آن جهت توسعه صادرات غیر نفتی- صادرات کالاها و خدمات پرداخته می شود. در اینجا بتدا به بررسی ادبیات تحقیق در حوزه‌های تجارت الکترونیک و توسعه صادرات کالاها و خدمات پرداخته شده، در ادامه با بررسی پژوهش‌های صورت گرفته در ایران و سایر کشورها، مدل نهایی تحقیق را که به تبیین جایگاه تجارت الکترونیک در کسب مزیت رقابتی جهت توسعه صادرات کالاها و خدمات می پردازد، را ارائه می نماییم. در پایان مقاله با توجه به یافته‌های تحقیق، توصیه‌ها و پیشنهادات کاربردی ارائه خواهد گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.