مقاله اهمیت برنامه ریزی استراتژیک در دانشگاههای مجازی بعنوان یک کسب و کار الکترونیک جدید


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اهمیت برنامه ریزی استراتژیک در دانشگاههای مجازی بعنوان یک کسب و کار الکترونیک جدید دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اهمیت برنامه ریزی استراتژیک در دانشگاههای مجازی بعنوان یک کسب و کار الکترونیک جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اهمیت برنامه ریزی استراتژیک در دانشگاههای مجازی بعنوان یک کسب و کار الکترونیک جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اهمیت برنامه ریزی استراتژیک در دانشگاههای مجازی بعنوان یک کسب و کار الکترونیک جدید :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

امروزه محیط تجاری دانشگاههای مجازی و الکترونیک شامل عوامل اجتماعی، فناوری، قانونی، اقتصادی، سیاسی و فیزیکی می باشد که برروی فعالیت های تجاری و آموزشی این سازمانها تاثیر می گذارند. تغییرات اجتناب ناپذیر عوامل فوق ،فشار های متناسب با هر عامل را به سازمان وارد می آورد اما این سازمان ها که بدلیل ذات دانش محور بودن شان برای بقای خود، واکنش های سازمانی متناسبی را در مقابل فشار های محیطی ارائه می نمایند، بسیار نیازمند استفاده از یک برنامه و استراتژی از پیش تعیین شده می باشند. بدون وجود استراتژی و مدیریت استراتژیک مناسب در این سازمانها کلیه تلاشهای آنها در راستای استقرار محیطی پویا و حفظ بقا با شکست مواجه شده و ضمن اتلاف منابع مالی، انسانی و زمانی حتی بقای سازمان نیز با تهدید روبه‌رو می شود. در این تحقیق نیز با توجه به مدلهای رایج برنامه ریزی استراتژیک و با لحاظ نمودن تفاوتهای ماهوی دانشگاههای مجازی با بسیاری از دیگر سازمانها و حتی دانشگاههای سنتی در نهایت مدلی بومی شده برای تدوین برنامه ریزی استراتژیک این سازمانها ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.