مقاله بررسی اثرات بکارگیری مدیریت دانش در فرآیند مدیریت ارتباط بامشتریان(CRM)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرات بکارگیری مدیریت دانش در فرآیند مدیریت ارتباط بامشتریان(CRM) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات بکارگیری مدیریت دانش در فرآیند مدیریت ارتباط بامشتریان(CRM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات بکارگیری مدیریت دانش در فرآیند مدیریت ارتباط بامشتریان(CRM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات بکارگیری مدیریت دانش در فرآیند مدیریت ارتباط بامشتریان(CRM) :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

دانش کلید اصلی رقابت پذیری سازمانها به شمار می آید، امّا برای حضور موفق در بازارهای پویای امروزی باید یک جزء دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مشتریان حامل اطلاعات مفیدی می باشند که سازمانها از طریق برقراری یک ارتباط برنامه ریزی شده و سیستماتیک به اطلاعات مشتریان دست یافته و از طریق مدیریت این دانش به گونه ای گام بر می دارند که به سود رسانی مشترک بین مشتریان و سازمانها بیانجامد. در این مقاله ابتدا، مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری معرفی شده و در ادامه به بررسی نقش مدیریت دانش در خلق ارزش در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم و در پایان ضمن ارایه جریان های دانش در فرآیند CRM، چارچوبی برای اجرای مدیریت دانش مشتریان در فرآیند CRM ارائه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.