مقاله تعیین مدول دگرشکل پذیری و ضریب چسبندگی بهینه خاک در برگیرنده تونل متروی خط ۲ کرج


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین مدول دگرشکل پذیری و ضریب چسبندگی بهینه خاک در برگیرنده تونل متروی خط ۲ کرج دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین مدول دگرشکل پذیری و ضریب چسبندگی بهینه خاک در برگیرنده تونل متروی خط ۲ کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین مدول دگرشکل پذیری و ضریب چسبندگی بهینه خاک در برگیرنده تونل متروی خط ۲ کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین مدول دگرشکل پذیری و ضریب چسبندگی بهینه خاک در برگیرنده تونل متروی خط ۲ کرج :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

عدم انجام مطالعات ژئوتکنیکی کافی و مناسب باعث می شود تا پارامترهای ژئوتکنیکی لازم برای انجام تحلیل های ضروری با دقت کافی همراه نباشند. رفتار سنجی در اطراف مقاطع اولیه حفاری با توجه به قرائت مستمر تغییرات و همچنین انالیز برگشتی می تواند برای تخمین پارامترهای خاک اطراف تونل برای طراحی در مراحل بعدی استفاده گردد دراین تحقیق تعیین پارامترهای خاک از طریق انالیز برگشتی در دستورکار قرارگرفته است بنابراین با توجه به خاکی بودن محیط دربرگیرنده تونل از روش تفاضل محدود به منظور تحلیل دو بعدی استفاده شدها ست دراین راستا نتایج همگرایی سنجی های انجام شده طی حفاری در تونل مترو به عنوان پارامتر کنترل کننده برای انجام انالیز برگشتی مورد استفاده قرارگرفته است بدین منظور حفاری و نصب پوشش اولیه این تونل با استفاده از نرم افزار FLAC مدلسازی و انالیز برگشتی انجام شدها ست از این طریق مدول دگرشکل پذیری ۱/۳GPa ضریب چسبندگی ۰/۰۳MPa بدست امده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.