مقاله تحلیل انرژی و اگزژی سیکل ترکیبی هیبریدی توربین گاز- پیل سوختی اکسید جامد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل انرژی و اگزژی سیکل ترکیبی هیبریدی توربین گاز- پیل سوختی اکسید جامد دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل انرژی و اگزژی سیکل ترکیبی هیبریدی توربین گاز- پیل سوختی اکسید جامد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل انرژی و اگزژی سیکل ترکیبی هیبریدی توربین گاز- پیل سوختی اکسید جامد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل انرژی و اگزژی سیکل ترکیبی هیبریدی توربین گاز- پیل سوختی اکسید جامد :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در این مطالعه، شبیه سازی و تحلیل انرژی و اگزرژی یک سیستم تولید قدرت ترکیبی هیبریدی توربین گاز – پیل سوختی اکسید جامدSOFC)مورد بحث قرار می گیرد. در مدل راکتورSOFCفرض می شود که تنها هیدروژن در واکنش الکتروشیمیایی شرکت می کند و دمای بالای مخزن پیل سوختی، واکنش بهسازی داخلی را کامل م یکند . فرض می شود که گازهای واکنش نداده در پایین دست جریان مخزن پیل سوختی به طور کامل اکسید می شوند. کمپرسورها وتوربین ها بر پایه ی راندمان پلی تروپیک مدل می گردند. مبدل های حرارتی و ژنراتور بخار به صورت جریان متقابل در نظرگرفته شده و در تحلیل آن ها از روشLMTD استفاده می شود. تعادل انرژی برای هر بخش و برای کل مجموعه در نظر گرفته شده و شبیه سازی برای مقادیر مختلف فشار عملکرد و دبی جرمی هوا انجام می شود. نتایج نشان می دهد که براییک سیستم۱۰۰kW می توان با در نظر گرفتن پارامترهای طراحی مناسب به راندمان قانون اول بالای ۷۰ % و راندمان قانون دوم بالای ۶۰ % دست یافت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.