مقاله جاذبههای گردشگری و راهکارهای توسعه آن در استان کهگیلویه و بویراحمد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله جاذبههای گردشگری و راهکارهای توسعه آن در استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله جاذبههای گردشگری و راهکارهای توسعه آن در استان کهگیلویه و بویراحمد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جاذبههای گردشگری و راهکارهای توسعه آن در استان کهگیلویه و بویراحمد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله جاذبههای گردشگری و راهکارهای توسعه آن در استان کهگیلویه و بویراحمد :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
امروزه صنعت گردشگری و جهانگردی به منزله نمادی از هویت فرهنگی و یکی از منابع مهم کسب ارزاست. این صنعت که به دلیل به ارمغان آوردن صلح و صفا برای مردم بدون آلودهسازی محیط زیست انها، گاها صنعت سفید نیز نامیده میشود میتواند جایگاه ویژهای در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد. ویژگیهای اقلیمی، جغرافیایی و توپوگرافی، شرایط کمنظیر اکولوژی، پوشش مرتعی و جنگلی و غنای گونهای آنها، منابع آب زیاد، مناطق سرسبز، آبشارها، حیات وحش و شکارگاههای متعدد از جاذبههای توریستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب میشود. وجود ۲۱۷ گردشگاه زیارتی و تفرجگاهی در این استان، پتانسیل فراوانی را از جهت فعالیتهای اکوتوریستی کوهنوردی و صخرهنوردی، دامنهنوردی، طبیعتگردی، زیارتی، بازدیدهای علمی، مشاهده آبشارها و چشماندازهای زیبا، طبیعت درمانی، اسکی و ورزشهای زمستانی، ورزشهای آبی، ماهیگیری و . . . به این استان بخشیده است که سبب ایجاد صنعتی جهانی و درامدزا به نام اکوتوریسم گشته است. بنابراین مدیریت صحیح و همهجانبه این جاذبههای فراوان گردشگری میتواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی مردم این منطقه ایفا کند که لازمه این کار برنامهریزی جهت توسعه گردشگری است. این تحقیق به معرفی جاذبههای گردشگری و راهکارهای توسعه آن در استان کهگیلویه و بویراحمد میپردازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.