مقاله ارائه مدل مفهومی از وفاداری الکترونیکی مشتریان بانکداری الکترونیک


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل مفهومی از وفاداری الکترونیکی مشتریان بانکداری الکترونیک دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل مفهومی از وفاداری الکترونیکی مشتریان بانکداری الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل مفهومی از وفاداری الکترونیکی مشتریان بانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل مفهومی از وفاداری الکترونیکی مشتریان بانکداری الکترونیک :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

با افزایش روزافزون تجارت الکترونیکی و نقش انکار ناپذیر بانکداری الکترونیکی در توسعه ی آن، ایجاد و حفظ وفاداری مشتریاندر محیط های مجازی، از اهمیت مضاعفی برخوردار شده است. از این رو بانک ها با افزایش مشتریان وفادار و ایجاد رضایت در آنان،در تلاش هستند تا سود بیشتری از این بازار رقابتی کسب نمایند . امروزه اکثر خدمات ارائه شده توسط بانک ها به سمت الکترونیکیشدن حرکت می کنند به همین علت شکل وفاداری به بانک نیز دچار تحول شده و به صورت وفاد اری الکترونیکی نمود پیدا کردهاست. از این رو این سازمانها باید از چگونگی ایجاد وفاداری و عوامل موثر بر شکلگیری این روابط پایدار در مشتری آگاه باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.