مقاله بررسی اهداف و عملکردهای موفقیت پروژه های مدیریت ارتباط سیار با مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اهداف و عملکردهای موفقیت پروژه های مدیریت ارتباط سیار با مشتریان دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اهداف و عملکردهای موفقیت پروژه های مدیریت ارتباط سیار با مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اهداف و عملکردهای موفقیت پروژه های مدیریت ارتباط سیار با مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اهداف و عملکردهای موفقیت پروژه های مدیریت ارتباط سیار با مشتریان :
تعداد صفحات:۱۱
چکیده:
Being at the top of target markets of mobile communication first requires ranking the customer’s expectations and then prioritizing the engineering characteristics to meet the expectations. In this paper, a ranking model based on Quality Function Deployment (QFD) is developed to rank the Strategic Actions (SAs), or the Engineering Characteristics (ECs), of Mobile Communication of Iran (MCI). QFD is a widely used customer-driven design and manufacturing tool which the success of its applications may be the result of some of its benefits, such as higher customer satisfaction and greater customer focus. QFD uses a matrix called House of Quality (HOQ) to translate Customer’s Attributes (CAs) into ECs. However, due to the high degree of subjectivity and uncertainty in the decision-
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.