مقاله شبیه سازی دینامیک بازگشت به جو مرحله دوم یکماهوارهبر دو مرحله ای معین و پیشبینی محدوده برخورد با استفاده از روش آماری مونت کارلو و بررسی اثرات ضریب بالستیک زباله های حاصل از شکست فضاپیمای اسکای لب در مسیر بازگشت به جو


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی دینامیک بازگشت به جو مرحله دوم یکماهوارهبر دو مرحله ای معین و پیشبینی محدوده برخورد با استفاده از روش آماری مونت کارلو و بررسی اثرات ضریب بالستیک زباله های حاصل از شکست فضاپیمای اسکای لب در مسیر بازگشت به جو دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی دینامیک بازگشت به جو مرحله دوم یکماهوارهبر دو مرحله ای معین و پیشبینی محدوده برخورد با استفاده از روش آماری مونت کارلو و بررسی اثرات ضریب بالستیک زباله های حاصل از شکست فضاپیمای اسکای لب در مسیر بازگشت به جو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی دینامیک بازگشت به جو مرحله دوم یکماهوارهبر دو مرحله ای معین و پیشبینی محدوده برخورد با استفاده از روش آماری مونت کارلو و بررسی اثرات ضریب بالستیک زباله های حاصل از شکست فضاپیمای اسکای لب در مسیر بازگشت به جو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی دینامیک بازگشت به جو مرحله دوم یکماهوارهبر دو مرحله ای معین و پیشبینی محدوده برخورد با استفاده از روش آماری مونت کارلو و بررسی اثرات ضریب بالستیک زباله های حاصل از شکست فضاپیمای اسکای لب در مسیر بازگشت به جو :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

این مقاله از دو بخش عمده تشکیل شده است که در بخش اول، پراکندگی نقاط برخورد به سطح زمین زباله های مرحله دوم یک ماهواره بر دو مرحله ای معین ، پس از انجام ماموریت محوله و تزریق ماهواره در مدار و مراجعت به زمین ، با استفاده از ترکیب کد شبیه سازی دینامیکی سه درجه آزادی و تحلیل آماری مونت کارلو ، برای کوچکترین و بزرگترین ضریب بالستیک زباله فرض شده در اولین ارتفاع شکست ، مورد بررسی قرار گرفته است. تکنیک مونت کارلو ، برای غیرخطی های سرعت و موقعیت در نقطه شکست مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت بیضی های ۳- سیگمای نقاط برخورد تصادفی به مرکزیت نقطه برخورد نامی برای بزرگترین و کوچکترین ضریب بالستیک زباله فرض شده ، در دستگاه مختصات شرق- شمال- جنوب یا صفحه مماس محلی ترسیم شده است. اجتماع این دو بیضی ۳- سیگما ، منطقه خطر ریزش زباله ها محسوب شده و می بایست در این مناطق هشدارهای ایمنی توسط مراجع ذیربط داده شود. در بخش دوم این مقاله ، تاثیرات ضرایب بالستیک زباله های حاصل از شکست فضاپیمای آمریکایی اسکای لبSkylab) در یک مسیر بازگشت به جو نامی با استفاده از کد شبیه سازی سه درجه آزادی استخراج شده در بخش اول مورد بررسی قرار گرفته است. از آنجایی که محل ریزش زباله های این فضاپیما در دسترس همگان می باشد ( نقاطی از نیمکره جنوبی کره زمین و محدوده جنوب غربی استرالیا ) ، این فضاپیما کیس خوبی برای بررسی پدیده بازگشت اجسام فضایی محسوب شده و دیده خواهد شد که نتایج محاسبات با دقت قابل قبولی با محل واقعی ریزش زباله های حاصل از شکست فضاپیما ، نزدیک می باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.