مقاله تحلیل پایداری پرواز طولی هواپیما به وسیله تئوری انشعاب


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل پایداری پرواز طولی هواپیما به وسیله تئوری انشعاب دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل پایداری پرواز طولی هواپیما به وسیله تئوری انشعاب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل پایداری پرواز طولی هواپیما به وسیله تئوری انشعاب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل پایداری پرواز طولی هواپیما به وسیله تئوری انشعاب :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

تئوری انشعاب برای مطالعهی پایداری و دینامیک پرواز غیرخطی بسیاری ازهواپیماهای پیشرفته (مخصوصاً در مورد زاویهی حمله) به کار میرود. کاربرد اصلی آنالیز انشعاب بر اساس شبیهسازی عددی برای پیشبینی و توضیح ناپایداریهای غیرخطی است. هدف اصلی در این مقاله بررسی پایداری هواپیما در مدل غیرخطی پرواز طولی میباشد که زاویهی سکان عمودی پارامتر انشعاب است. مدل استفاده شده یک مدل درجهی ۳ غیرخطی است و برای شبیهسازی عددی از دادههای هواپیمای جنگیF-8 Crusader » استفاده شده است. هر دو نوع انشعاب (هم انشعاب ایستایی و هم انشعاب نوسانی) ممکن است به ازای مقادیر بحرانی زاویهی سکان افقی متحرکرخ دهد و هیچ الزامی برای پیوسته بودن نقاط تعادل نیست و ممکن است در این دسته از نقاط ناپیوستگی وجود داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.