مقاله بررسی مبانی معرفت شناختی موثربرتعلیم و تربیت از دیدگاه نهج البلاغه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مبانی معرفت شناختی موثربرتعلیم و تربیت از دیدگاه نهج البلاغه دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مبانی معرفت شناختی موثربرتعلیم و تربیت از دیدگاه نهج البلاغه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مبانی معرفت شناختی موثربرتعلیم و تربیت از دیدگاه نهج البلاغه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مبانی معرفت شناختی موثربرتعلیم و تربیت از دیدگاه نهج البلاغه :
تعداد صفحات:۱۱
چکیده:
روند تحلیل عوامل موثر درپذیرش یک باور معرفت و بالتبع آن آموزش را م یتوان به دو دوره دلیل یابی و علت یابی تقسیم کرد معرفت شناسان دردوره دلیل یابی تحلیل های درون گرایانه جهت پذیرش باور ارایه داده اند تاکید درون گرایی برآن است که درمورد هرباور باید دلیلی وجود داشته باشد که زمینه ساز یا توجیه کننده ان باور باشد دراین تحقیق دو تئوری مبناگروی و انسجام گروی برای توجیه باور صادق مطرح شده است سخنان حضرت علی علیه السلام درباب اینکه نظرات خود را از طریق برهان و دلیل مباحثه دیالکتیک و نشانه های متقن به دگیران انتقال دهید ناظر به این معناست از لوازم نظریه مبناگرویدستسری شهودی و درونی فاعل شناسا به باورهایبدیهی و خود پیدا می باشد تاکید حضرت برانتقال برخی علوم از طریق خداوند بربرخی از انسانها و شهودی بودن این علوم می تواند معیاری مبنا گرا برای ارایه دلیل و برهان باشد دردوره علت یابی تحلیل های برون گرایانه از معرفت ارایه شد که می توان نظریه وثاقت گروی و وثاقت گروی فضیلت محور را نام برد دراین تحلیل به جای توصیف ساختار باور به نحوه تاثیر عوامل روانشناختی جامعه شناختی زیست شناختی و درتکوین باور پرداخته می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.