مقاله بررسی دستور زبان داستان در کودکان دبستانی ۷و ۸ ساله از دیدگاهروانشناسی زبان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی دستور زبان داستان در کودکان دبستانی ۷و ۸ ساله از دیدگاهروانشناسی زبان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی دستور زبان داستان در کودکان دبستانی ۷و ۸ ساله از دیدگاهروانشناسی زبان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دستور زبان داستان در کودکان دبستانی ۷و ۸ ساله از دیدگاهروانشناسی زبان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی دستور زبان داستان در کودکان دبستانی ۷و ۸ ساله از دیدگاهروانشناسی زبان :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
تحلیل گفتمان کودکان یکی از حوزههای زبانشناسی و روانشناسی است. بازگویی داستان توسط کودک و تحلیل و بررسی آن می تواند پاسخ گوی بسیاری از سؤالات باشد. هدف این پژوهش بررسی دستور زبان داستان در کودکان ۷ و ۸ ساله دبستانی است. در این پژوهش از ترجمه داستان ساده گلدمن و وارن هاگن ( ۱۹۸۶ ) استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان میدهد موقعیت (جمله ۱) بیشتر از جملات دیگر توسط کودکانیادآوری شده است. حادثه و پایان در رتبه های بعدی قرار دارند. شناخت دستور زبان داستان می تواند در امر آموزش کودکان و ارتقا توانایی یادآوری مطالب مفید و مؤثر واقع شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.