مقاله بررسی میزان رضایت و سنجش آگاهی ازمدیریت مصرف درجهت اصلاح الگوی مصرف مشترکین برق استان خراسان رضوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان رضایت و سنجش آگاهی ازمدیریت مصرف درجهت اصلاح الگوی مصرف مشترکین برق استان خراسان رضوی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان رضایت و سنجش آگاهی ازمدیریت مصرف درجهت اصلاح الگوی مصرف مشترکین برق استان خراسان رضوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان رضایت و سنجش آگاهی ازمدیریت مصرف درجهت اصلاح الگوی مصرف مشترکین برق استان خراسان رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان رضایت و سنجش آگاهی ازمدیریت مصرف درجهت اصلاح الگوی مصرف مشترکین برق استان خراسان رضوی :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

وجود ارتباط و جریان صحیح اطلاعات میان افرادو گروه هایی که به نوعی درتماس مستقیم با یکدیگر دارند سنگ بنای اولیه شناخت تفاهم همکاری و درک متقابل است تجربه نشان داده است که فقدان پیوندهای ارتباطی منظم و دوسویه بین دستگاه های اجرایی و کسانی ازخدمات آنها بهره می برند منشا اصلی بروز سوءتفاهم ها برداشت ها مشکل آفرینی ها و درنهایت ناراضی تراشی های ناخواسته بوده است از اهداف اصلی شرکت توانیر و شرکت های توزیع برق به عنوان حلقه ی نهایی درزنجیره گسترده برق تامین برق مورد نیاز و جلب رضایت عمومی مشترکین می باشد فلسفه وجودی همه تشکیلات و نهادها به جهت رفاه حال انسانهاست شرکت های توزیع برق نیز براساس ارایه خدمات و برق رسانی و تامین نیاز مشترکین به وجود آمده اند اکنون که دولت و وزارت نیرو با دگرگونی های اساسی متناسب با نیاز روز کشور و جامعه درساختار صنعت برق به منظور افزایش بهره وری و عرضه توزیع برق با کیفیت بالاتر و قیمت کمتر و همچنین افزایش رضایت مشترکین و کارکنان توزیع برق ظرف چندسال اخیر اقدام به خصوصی سازی شرکت ها توزیع برق نموده است وجود چنین شبکه ای ارتباطی میان شرکت های توزیع و مصرف کنندگان بیش ازهرزمان دیگری احساس می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.