مقاله تعیین اهداف تبلیغاتی مناسب بیمه نامه های عیوب اساسی و پىهان ساختمان در خصوص بنگاه های ساختمانی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین اهداف تبلیغاتی مناسب بیمه نامه های عیوب اساسی و پىهان ساختمان در خصوص بنگاه های ساختمانی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین اهداف تبلیغاتی مناسب بیمه نامه های عیوب اساسی و پىهان ساختمان در خصوص بنگاه های ساختمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین اهداف تبلیغاتی مناسب بیمه نامه های عیوب اساسی و پىهان ساختمان در خصوص بنگاه های ساختمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین اهداف تبلیغاتی مناسب بیمه نامه های عیوب اساسی و پىهان ساختمان در خصوص بنگاه های ساختمانی :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

بیمه یکی از فعالیت های اقتصادی کلیدی هر کشور است که در ایجاد فضای امن و مطلوب اقتصادی نقش بسزایی دارد. در صورتیکه فعالان اقتصادی جوامع از جبران شدن خسارت های احتمالی خود اطمینان داشته باشند، فضای کسب و کار و رقابت نیز وضعیت مساعدی را تجربه خواهد نمود. در مجموع می توان گفت تقویت صنعت بیمه، زمینه ساز رونق سایر فعالیت های اقتصادی است. اما با توجه به این نقش اساسی صنعت بیمه از جایگاه مطلوب خود فاصله زیادی دارد و در حوزه مسائل بازاریابی و تبلیغات بیمه فعالیت های محدودی صورت گرفته است. یکی از عناصر مهم هشت جز آمیخته بازاریابی خدمات، تبلیغات پیشبردی و فروش است که بررسی اهداف این عنصر مهم در ارتباط با صنعت بیمه، یم تواند سبب تقویت جایگاه این صنعت گردد. در این مقاله به بررسی اهداف این عنصر مهم آمیخته بازاریابی در بخش ساختمان-که یکی از حوزه های مهم اقتصادی است- میپردازیم. با توجه به تنوع رشته های بیمه ای، پروژه های ساختمانی رد قالب رشته های متنوعی قابل پوشش هستند که در این بین می توان به بیمه نامه عیوب اساسی و پنهان ساختمان اشاره کرد. در این مقاله به بررسی اهداف تبلیغاتی شرکت های بیمه در خصوص بیمه نامه ی یاد شده می پردازیم . بر اساس مطالعات، تحلیل ها و استفاده از ابزارهای مصاحبه و پرسشنامه، به بررسی نظرات کارگزاران صنعت بیمه به عنوان بخشی از شبکه ی فروش بیمه نامه و نماینده بیمه گذاران، پرداخته ایم. سپس در پایان راهکارها و پیشنهاداتی کاربردی در ارتباط با هدف تبلیغاتی مناسب ارائه شده است. نتایج تحقیقات بیانگر اسن است که هدف تبلیغاتی کارآمد در خصوص بیمه نامه عیوب اساسی ساختمان، باید از نوع آگاهی دهنده باشد و همچنین برنامه های تبلیغاتی نیز باید به دنبال افزایش و ارتقای سطح آگاهی و بینش مشتریان این نوع بیمه نامه باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.