مقاله V بررسی و شبیه سازی مبدل فرکانسی استاتیک برای راه اندازی توربین های گازی ۹۴?۲
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله V بررسی و شبیه سازی مبدل فرکانسی استاتیک برای راه اندازی توربین های گازی ۹۴?۲ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله V بررسی و شبیه سازی مبدل فرکانسی استاتیک برای راه اندازی توربین های گازی ۹۴?۲ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله V بررسی و شبیه سازی مبدل فرکانسی استاتیک برای راه اندازی توربین های گازی ۹۴?۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله V بررسی و شبیه سازی مبدل فرکانسی استاتیک برای راه اندازی توربین های گازی ۹۴?۲ :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
به دلیل ساختار خاص توربین های گازی و نیاز کمپرسوربه هوای فشرده جهت ایجاد احتر اق در محفظه توربین وتامین توان کمپرسور به وسیله ی توربین ، در نظر گرفتنسیستمی کمکی برای راه اندازی اولیه ی مجموعه ضروریمی باشد . در این مقاله کاربرد مبدل فرکانس استاتیک برایمورد V راه اندازی توربین های گازی نیروگاهی تیپ ۹۴۲نظر است . مقاله در ابتدا به معرفی سیستم راه انداز مبدلفرکانسی و ویژگی های آن پرداخته است . سپس نحوه یکار مبدل توضیح داده شده و رابطه گشتاور الکتریکی ماشینسنکرون استخراج شده است . مشخصه های کاری برای راهاندازی از سرعت اولیه تا شتابدهی مجموعه ی توربینگازی برای رسیدن به سرعت خودکفایی بررسی شده است .سپس شبیه سازی سیستم با استفاده از نرم افزارصورت گرفته و نتایج آن مورد SIMULINK/MATLABبررسی قرار گرفته است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.