مقاله ارایه مدلهای پیش بینی تصادفات برای شبکه راههای شهری


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارایه مدلهای پیش بینی تصادفات برای شبکه راههای شهری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارایه مدلهای پیش بینی تصادفات برای شبکه راههای شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارایه مدلهای پیش بینی تصادفات برای شبکه راههای شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارایه مدلهای پیش بینی تصادفات برای شبکه راههای شهری :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در این مقاله برخی از یافته های حاصل از دو مطالعه مجزا در مورد مدلهای پیش بینی تصادفات تشریح شده است . موضوع اصلی این مطالعات را ، ساخت وتوسعه مدلهایی ساده برای پیش بینی تصادفات در شبکه راههای شهری تشکیل می دهد که قادر به تخمین نسبتاً دقیقی ازتعداد تصادفات در تقاطعها و خیابانها بوده و از پتانسیل لازم برای شناسایی فاکتورهای موثر بر ایمنی راهها ، شناخت و اولویت بندی مکانهای حا دثه خیز ، تجزیه و تحلیل تصادفات و ارزیابی ایمنی پروژه های حمل و نقلی در مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهری برخوردار باشند . در این مطالعات ، برای شناسایی متغیرهای موثر در تصادفات از روشهای میدانی و کتابخانه ای استفاده شده و برای ایجاد ارتباط بین متغیرهای وابسته و تشریحی نیزتکنیک مدلسازی خطی تعمیم یافته با توزیع پراکنش پواسون مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج حاصل از این مطالعات نشان داد که اختلاف قابل ملاحظه ای بین الگوی تصادفات در تقاطعها و خیابانهای شهری وجود داشته و بهمین جهت ساخت مدلی که قادر به پیش بینی تعداد تصادفات در کل شبکه باشد ، تقریباً غیر ممکن بوده و هریک از المانهای شبکه نیازمند یک مدل اختصاصی برای برآورد و پیش بینی تصادفات مربوط به خود می باشند . همچنین براساس این مطالعات ، میزان تصادفات در شبکه راههای شهری اعم از تقاطعها و خیابانها به شدت تحت تاثیر حجم ترافیک قرار داشته و عواملی نظیر:تعداد و عرض خطوط عبور ، تعداد راههای دسترسی ، شرایط پارگینک حاشیه خیابانها ، نوع کاربری زمین ، سرعت ، نوع خیابانها و تقاطعها، وضعیت جزایر مرکزی و تسهیلات مربوط به دوچرخه و موتور سیکلت به نسبتهای مختلف در افزایش و یا کاهش تعداد تصادفات نقش داشته و اثرات آنها نیز درمورد تقاطعها و خیابانها متفاوت است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.