مقاله تحلیل پایداری و مدلسازی سه بعدی تونل و ایستگاه (مطالعه موردی: خط ۴ متروی تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل پایداری و مدلسازی سه بعدی تونل و ایستگاه (مطالعه موردی: خط ۴ متروی تهران) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل پایداری و مدلسازی سه بعدی تونل و ایستگاه (مطالعه موردی: خط ۴ متروی تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل پایداری و مدلسازی سه بعدی تونل و ایستگاه (مطالعه موردی: خط ۴ متروی تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل پایداری و مدلسازی سه بعدی تونل و ایستگاه (مطالعه موردی: خط ۴ متروی تهران) :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه سازههای زیرزمینی نقش مهمی در توسعه حمل و نقل شهری ایفا میکنند. مسیر تونل و ایستگاه های پذیرش مسافر از مهم ترین اجزاء در پروژه های مترو می باشد که می بایست مورد طراحی قرار گیرد. امروزه به منظور طراحی بهینه سیستم نگهداری و کاهش هزینه ها در فضاهای زیرزمینی سعی می گردد با بهره گیری از روش های مختلف عددی و تحلیلی بهینه ترین حالت طراحی سیستم نگهداری انجام گیرد. در این مقاله به بررسی سهبعدی و طراحی تونل و ایستگاه خط ۴ متروی تهران در محدوده تقاطع بزرگراه نواب و آزادی با استفاده از نرمافزار FLAC3D پرداخته شده است. لازم به ذکر است که تونل خط ۴ متروی تهران با روش حفاری NATM و ایستگاه مربروطه با سیستم پیشنگهدارنده طاق بتنی (CAPS) اجرا میگردد. نتایج نشان میدهد گام پیشروی ۱ متر با سیستم نگهداری شاتکریت با ضخامت ۲۵ سانتیمتر و جاگذاری قاب مشبک با فاصلهگذاری ۵/۰ متر برای تونل و فاصلهداری ۲ متر در طاقهای بتنی برای سیستم پیشنگهدارنده طاق بتنی، سیستمی پایدار با مدنظر قرار دادن فاکتورهای ایمنی ایجاد مینماید. نتایج حاصل از بررسیها نشان داد که عملیات تزریق تاثیر قابل توجهی از لحاظ کنترل نشست سطحی ایفا مینماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.