مقاله مدیریت در خدمات الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت در خدمات الکترونیک دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت در خدمات الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت در خدمات الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت در خدمات الکترونیک :
تعداد صفحات:۲۷
چکیده:
با توجه به نقش IT در خدمات رسانی به شهروندان توسعه فناوری اطلاعات برای کلان شهرها یک ضرورت اجتناب ناپذیراست که ظرفیت های مستقل و در عین حال، ترکیب های بسیار گسترد های را فراهم آورده است که قدرت و ظرفیت «جهان جدید» و «شهرهای جدید» را به صورت گسترده و خیره کنند های افزایش داده است. برای فهم این فضای تازه، شناختن خصایص اصلی این فضا از جمله «غیرمرکز یبودن»، «به هم پیوستگی»، «دیجیتال بودن»، «قابلیت دسترسی» اهمیتی اساسی دارد. با فهمیدن ظرفیت های این فضا می توان با نگاهی صحیح ارتباط ترکیبی «تکاملی- تعاملی» میان دو فضای فیزیکی و مجازی برقرار کرد که به توسعه فیزیکی-مجازی تمام ابعاد زندگی بشری خواهد انجامید و از این منظر، دوفضایی کردن شهر نیز یک نوع توسعه کلان فضای شهری محسوب
می شود.اما آنچه در این بین حائز اهمیت می باشد این است مسئولان ما باید به صورت کلان تر به این خدمات بنگرند این امر صحیح است که توسعه خدمات الکترونیک در جهان امروز امری طبیعی است و در اکثر نقاط جهان از جمله ایران در حال پیشرفت و پیگیری های مداوم می باشد ولی مهمتر از آن مدیریت این خدمات الکترونیک در سطح جامعه می باشد تا بتوان با مدیریتی صحیح باعث اعتلای جامعه شود به همین منظور ما درایم مقاله به بررسی نیازهای مدیریتی خدمات الکترونیک می پردازیم و با ارائه نمونه های مدیریتی برانیم تا بتوانیم با ارائه راه کارهای مناسب و مدیریت صحیح این خدمات در جهت اصلاح هر چه بیشتر الگوی مصرف قدم برداریم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.