مقاله بررسی اثر بار برودتی و نسبت بار محسوس در کارایی سیکل های سرمایشی دسیکنت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثر بار برودتی و نسبت بار محسوس در کارایی سیکل های سرمایشی دسیکنت دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر بار برودتی و نسبت بار محسوس در کارایی سیکل های سرمایشی دسیکنت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر بار برودتی و نسبت بار محسوس در کارایی سیکل های سرمایشی دسیکنت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر بار برودتی و نسبت بار محسوس در کارایی سیکل های سرمایشی دسیکنت :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
در این مقاله به بررسی نحوه عملکرد سیکل های سرمایش جذبی دسیکنت پرداخته شده است. پس از معرفی انواع سیکلهای رایج که تلفیقی از چرخ دسیکنت، مبدل حرارتی و سیستم تبخیری مستقیم است، معادلات حاکم و برنامه کامپیوتری برای شبیه سازی آنها ارائه میشود. نتایج شبیه سازی عددی با مطالعات تجربی سازگار است . از آنجا که دمای هوای برگشتی و میزان بار محسوس فضای تهویه، اثر مستقیم بر کارایی سیکل های سرمایشی دسیکنت دارد، در این تحقیق به بررسی اثر این پارامترها بر کارایی سیکل، دمای خروجی و میزان آب مصرفی پرداخته شده است. نتایج نشان میدهد در تمامی سیکلها، افزایش اختلاف دمای فضای تهویه باعث افزایش ضریب کارایی و دمای خروجی سیکل میشود. این در حالی است که افزایش نسبت بار محسوس، موجب کاهش ضریب کارایی و دمای خروجی سیکل میشود. به طور کلی در مکانهایی که میزان بار محسوس فضای تهویه کمتر باشد و یا به عبارت دیگر بار رطوبتی بیشتر باشد، سیکلهای سرمایش دسیکنت می توانند با مصرف انرژی کمتر،رطوبت را تنظیم کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.