مقاله بررسی عملکرد سیستم بانکداری الکترونیک در ایران و پیشنهادات لازم


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عملکرد سیستم بانکداری الکترونیک در ایران و پیشنهادات لازم دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عملکرد سیستم بانکداری الکترونیک در ایران و پیشنهادات لازم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عملکرد سیستم بانکداری الکترونیک در ایران و پیشنهادات لازم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عملکرد سیستم بانکداری الکترونیک در ایران و پیشنهادات لازم :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

با توجه به گسترش روز افزون جمعیت در جهان و افزایش تقاضا برای انجام امور در زمینه‌های مختلف شغلی، روشهای سنتی موجود در بانکهای کشور و در دنیا به هیچ وجه جوابگوی نیاز ها نمی‌باشد و قطعاً در امر خدمات دهی جدید دارای یک سری نارسایی می‌باشد که ما را ناگزیر به تحول سریع از بانکداری سنتی به بانکداری الکترونیک می‌کند.در ایران برای توسعه تجارت الکترونیک، ورود به بازارهای جهانی و عضویت درسازمانهایی نظیر سازمان تجارت جهانی، داشتن نظام بانکی کارآمد از الزامات اساسی به‌‌‌شمار می‌آید. بنابراین، استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات در جهت ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور حائز اهمیت است. یکی از ابزارهای ضروری برای تحقق و گسترش تجارت الکترونیک، وجود سیستم بانکداری الکترونیک است که همگام با سیستم‌های جهانی مالی و اعتباری عمل و فعالیتهای مربوط به تجارت الکترونیک را تسهیل کند. در حقیقت می‌توان گفت که پیاده سازی تجارت الکترونیک، نیازمند تحقق بانکداری الکترونیک است. به همین دلیل، استفاده از سیستم های الکترونیک در موسسات مالی و اعتباری جهان به سرعت رو به گسترش بوده و تعداد استفاده کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک روز به روز در حال افزایش هستند. با نگاهی به تجارب کشورهای پیشرفته و رشد خدمات بانکداری الکترونیک می‌توان نیازهای در حال شکل‌گیری و روند افزاینده آن را در زمینه خدمات بانکی در ایران تا حد مناسبی پیش‌بینی کرد. این مقالهبه بررسی روشهای سنتی موجود در بانک‌های کشور و نارسایی این روشها در ارائه خدمات جدید و راهکارهای آنها، می‌پردازد. و نیز به اهمیت تهیه زیرساختهای مورد نیاز در بانک‌ها و تلاش برای ایجاد سیستمهای یکپارچه نوین را، صرف نظر از اینکه سیستمهای محلی قبلاً به وجود آمده است را از ضروریات اجتناب ناپذیر می‌داند.
بنابراین باید در جهت پیاده سازی یک سیستم مشتری مدار در کشورمان بجهت اینکه کاربران بتوانند از رایانه شخصی خود در هر مکان و در هر زمانیبه انجام عملیات بانکی اقدام نماید برنامه ریزی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.