مقاله بررسی و مقایسه سطح خدمات الکترونیکی ارائه شده در نظام بانکی ایران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و مقایسه سطح خدمات الکترونیکی ارائه شده در نظام بانکی ایران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و مقایسه سطح خدمات الکترونیکی ارائه شده در نظام بانکی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و مقایسه سطح خدمات الکترونیکی ارائه شده در نظام بانکی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و مقایسه سطح خدمات الکترونیکی ارائه شده در نظام بانکی ایران :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

در سالهای اخیر با رشد سریع تجارت الکترونیک مسئله بانکداری الکترونیکی پیشرفت سریعی در دنیا و حتی ایران داشته است با این حال در ایران ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیکی و کیفیت ارائه اینگونه خدمات، با مشکلاتیرو به رو است و در سطح مطلوب ارائه نمیشود. این مقاله به بررسی و مقایسه خدمات بانکداری الکترونیکی در بین بانک های ایران در هر دو بخش خصوصی و دولتی می پردازد و سپس کیفیت خدمات ارائه شده توسط بانک ها را مورد بررسی قرار می دهد در نهایت پس از بررسی علل مشکلات و موانع پیش روی توسعه بانکداری الکترونیکی، پیشنهاداتی برای بهبود این گونه از خدمات ارائه می شود. در این مقاله، وضعیت ارائه خدمات عمده در حوزه بانکداری الکترونیک، که برای مثال شامل اینترنت بانک، دروازه پرداخت، موبایل بانک و تلفن بانک می باشد، با توجه به پارامترهای مختلف مقایسه گردیده اند و وضعیت ارائه خدمات بانک های مختلف با همدیگر مقایسه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.