مقاله بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

تا کنون بصورت نظری بارها ادعا شده است که بازار محوری با بهبود عملکرد بازرگانی شرکتها رابطه داشته و موجب سوق دادن بیشتر عملکرد نیروهای سازمان به سمت بازار و مشتری می شود. بازار محوری فرهنگ بازرگانی است، که از طریق خلق ارزش برتر برای مش تریان بر عملکردسازمان تاثیر می گذارد . از سوی دیگر بازار محوری به عنوان یک فرهنگ سازمانی که مستلزم قراردادن رضات مشتری در مرکز عملیات بازرگانی است، نیز تعریف شده است . لذا، ارزش بیشتری را برای مشتریان و عملکرد بهتری را برای سازمان به همراه خواهد داشت. این تحقیق از نظر روش کاربردی است. هدف از بررسی، تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران انجام پذیرفته شده است، تا با شناسایی عوامل مهم عناصر آمیخته بازاریابی و متغیرهای مهم تاثیرگذار برنا مه ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتها، نقاط ضعف و قوت وضع موجود شناسایی شوند . همچنین با شناخت فرصتها و تهدیدات محیطی زمینه را در جهت ارائه پیشنهادات مناسب در جهت بهبود وضع موجود و در نتیجه دستیابی به ظرفیت بهینه برای ارتقاء عملکرد این شرکتها آماده نمود.
لذا، بر اساس روش تحقیق م ورد استفاده، پس از تعیین اهداف، سوالات و فرض یه های تحقیق، به جمع آوری اطلاعات پرداخته و پس از آن، به تدوین پرسشنامه اولیه پرداخته شده است . پس از توزیع پرسشنامه اولیه به ده متخصص، آلفای کرونباخ با نرم افزار SPSS محاسبه گردید که برابر با ۰/۸۵ نشان دهنده اعتبار بالای پرسشنامه میباشد. سپس پرسشنامه نهایی در میان نمونه آماری که حدود ۴۳۰ شرکت بود، پرداخته ایم و پس از جمع آوری و تلخیص داد هها بر اساس آزمون Z در سطح خطای ۰/۹۵ اطمینان،فرضیات، مورد بررسی و نتایج فرضیه ها مورد پذیرش قرار گرفتند. نتایج تحقیق نشان می د هد که پایبندی سازمان به برنامه ریزی بازاریابی بصورت رسمی و مدون دارای رابطه مثبت و مستقیم با عملکرد سازمان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.