مقاله بررسی تغییرات نیروی دینامیکی چرخ- ریل در اندرکنش دینامیکی خط و قطار با سرعتهای بالا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تغییرات نیروی دینامیکی چرخ- ریل در اندرکنش دینامیکی خط و قطار با سرعتهای بالا دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تغییرات نیروی دینامیکی چرخ- ریل در اندرکنش دینامیکی خط و قطار با سرعتهای بالا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تغییرات نیروی دینامیکی چرخ- ریل در اندرکنش دینامیکی خط و قطار با سرعتهای بالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تغییرات نیروی دینامیکی چرخ- ریل در اندرکنش دینامیکی خط و قطار با سرعتهای بالا :
تعداد صفحات:۶
چکیده:
در این مقاله به بررسی مقدار تغییر نیرو بین چرخ-ریل در اندرکنش دینامیکی خط و قطار با سرعتهای بالا پرداخته شده است. به منظور تحلیل دینامیکی خط و ناوگان، ابتدا مدلی از ناوگان استناندارد و خط با ناهمواری مشخص تهیه شده است. برای مدل سازی واقعی بار قطار و خط از نرم افزار تخصصی ADAMS/RAIL استفاده شده است. در این نرم افزار از مدل استاندارد ERRI برای مدلسازی واگن بر روی خطی با ناهمواری سینوسی با دامنه ۱ میلیمتر و طول موج ۱ متر تا ۵ متر برای خطوط سریع السیر استفاده شده است و با استفاده از نتایج خروجی های حاصله از نرم افزار، صحت روابط محاسبه ضریب بار دینامیکی که در آیین نامه های مختلف ذکر شده مورد قضاوت قرار گرفته است. از نتایج تحلیل دینامیکی قطار مشخص شد که از روابط مطرح شده در آیین نامه های مختلف، رابطه آیین نامه ORE برای سرعتهای بالا تطابق بیشتری با واقعیت دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.