مقاله بررسی اثر بارهای محوری مختلف عبوری از راه­های کشور بر نتایج طراحی روسازی آسفالتی با نرم افزار Kenlayer


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر بارهای محوری مختلف عبوری از راه­های کشور بر نتایج طراحی روسازی آسفالتی با نرم افزار Kenlayer دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر بارهای محوری مختلف عبوری از راه­های کشور بر نتایج طراحی روسازی آسفالتی با نرم افزار Kenlayer  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر بارهای محوری مختلف عبوری از راه­های کشور بر نتایج طراحی روسازی آسفالتی با نرم افزار Kenlayer،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر بارهای محوری مختلف عبوری از راه­های کشور بر نتایج طراحی روسازی آسفالتی با نرم افزار Kenlayer :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

طرح سازه روسازی متاثر از دو عامل عمده بارهای ترافیکی عبوری و مصالح روسازی است. در این میان، طی چند دهه اخیر تحولات عمیقی در زمینه نوع، تعداد، ترکیب و وزن محورهای عبوری از راه ها، رخ داده است. بنابراین شناسایی اثر تخریبی محورهای مختلف عبوری از راه های کشور و تعیین بارهای مجاز عبوری از راه های کشور ضرورت دارد. در این تحقیق، با توجه به نوع، ترکیب و میزان بارهای محوری عبوری و خصوصیات مکانیکی مصالح روسازی، دو نوع روسازی آسفالتی با استفاده از نرم افزار Kenlayer، طرح گردیده است. بر اساس نتایج این تحقیق، مقایسه اثر محور منفرد ۱۱ تنی با وحور منفرد ۱۳ تنی، نشان می دهد که انتخاب وزن مجاز ۱۳ تن برای بار محور منفرد با چرخ زوج در راه های کشور برای سالیان متمادی، بسیار محافظه کارانه بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.