مقاله بررسی تاثیر شوکه کردن دو مرحله ای بر مقاومت سایشی فولادهای پرلیتی – فریتی چرخ قطار (۱۰۵۰)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر شوکه کردن دو مرحله ای بر مقاومت سایشی فولادهای پرلیتی – فریتی چرخ قطار (۱۰۵۰) دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر شوکه کردن دو مرحله ای بر مقاومت سایشی فولادهای پرلیتی – فریتی چرخ قطار (۱۰۵۰) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر شوکه کردن دو مرحله ای بر مقاومت سایشی فولادهای پرلیتی – فریتی چرخ قطار (۱۰۵۰)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر شوکه کردن دو مرحله ای بر مقاومت سایشی فولادهای پرلیتی – فریتی چرخ قطار (۱۰۵۰) :
تعداد صفحات:۱۱
چکیده:
در تحقیق حاضر تأثیر شوکه کردن دو مرحله ای روی رفتار سایشی فولاد چرخ R7 (1050) که برای ساخت چرخ قطار استفاده می شود مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است. براساس نتایج به دست آمده انجام عملیات مدکور منجر به تشکیل بینیت در کنار ساختار پرلیتی – فریتی متداول در این فولادها می گردد. به منظور بررسی تاثیر حضور بینیت بر خواص سایشی این فولاد، رفتار سایشی آن با فولاد پرلیتی – فریتی در حال استفاده مقایسه گردید. آزمایش سایش با ا ستفاده از دستگاه پین روی دیسک، با دیسک های ساخته شده از فولاد ریل R9(1975) تحت سرعت لغزش ثابت ۰/۲m/s تحت نیروهای N 30 و ۲۰ به سایش بسیار بهتری نسبت به فولاد پرلیتی – فریتی متداول، برخوردار می باشند. بررسی های سطح، منطقه زیر سطح سایش و براده ها حالی از حضور مکانیزم های سایشی اکسیدی آرام و تورقی در این سیستم می باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.