مقاله بررسی تاثیر نرخ سرمایش در شوکه کردن تک مرحله ای بر مقاومت سایشی فولادهای پرلیتی – فریتی چرخ قطار (۱۰۵۰)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر نرخ سرمایش در شوکه کردن تک مرحله ای بر مقاومت سایشی فولادهای پرلیتی – فریتی چرخ قطار (۱۰۵۰) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر نرخ سرمایش در شوکه کردن تک مرحله ای بر مقاومت سایشی فولادهای پرلیتی – فریتی چرخ قطار (۱۰۵۰) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر نرخ سرمایش در شوکه کردن تک مرحله ای بر مقاومت سایشی فولادهای پرلیتی – فریتی چرخ قطار (۱۰۵۰)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر نرخ سرمایش در شوکه کردن تک مرحله ای بر مقاومت سایشی فولادهای پرلیتی – فریتی چرخ قطار (۱۰۵۰) :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در این تحقیق سعی شده است با ا ستفاده از جریان فشرده هوا و کنترل سرعت سرد شدن نمونه ها، مقاومت به سایش چرخ های فولادی متداول R7 (1050) با ساختار پرلیتی – فریتی افزایش یابد. بدین منظور پین هایی از جنس فولاد چرخ پس از آستمپر شدن در دمای ۸۵۰C با استفاده از کمپرسور هوا با سرعت های ۳/۵C/s و ۲/۶ تا دمای محیط سرد شدند تست سایش برای مقایسه نمونه ها با نمونه دارای ساختار متداول توسط دستگاه پین روی دیسک و با دیسک هایی از جنس ریل R9 (فولاد ۱۰۷۵) در نیروهای ۳۰و۲۰و۱۰ نیوتن در سرعت خطی ۰/۲m/s انجام شد. بررسی نتایج تست سایش، تصاویر میکروسکوپ الکترونی و آزمون تفرق اشعه ایکس، مقاومت به سایش بهتری را برای نمونه هاهیی با نرخ سرد شدن بیشتر نشان می دهند. مکانیزم های سایشی اکسیدی آرام و تورق در این سیستم مشاهده شدند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.