مقاله ارائه یک مدل برای اولویت بندی فاکتورهای تاثیرگذار در ایجاد رضایتمندی مشتریان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه یک مدل برای اولویت بندی فاکتورهای تاثیرگذار در ایجاد رضایتمندی مشتریان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه یک مدل برای اولویت بندی فاکتورهای تاثیرگذار در ایجاد رضایتمندی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک مدل برای اولویت بندی فاکتورهای تاثیرگذار در ایجاد رضایتمندی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه یک مدل برای اولویت بندی فاکتورهای تاثیرگذار در ایجاد رضایتمندی مشتریان :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

امروزه رقابت زیادی بین سازمانها و شرکتهای ارائه کننده خدمات و محصولات حکمفرماست و قدرت چانه زنی مشتریان نسبت به سازمانها بالاتر رفته است و به راحتی می توانند از بین خیل عظیمی از شرکتها ی مشابه یکی را انتخاب کنند. از اینروست که شرکتهایی که ادامه بقا و ماندگاری خود را خواهانند باید همواره در پی کسب رضایت بیشتر مشتریان خود باشند. مفهوم رضایتمندی مشتری در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. سازمانهایی که می خواهند در این جهت حرکت کنند در شروع باید یک فهم و نگرش درستی از مدلهای مختلف رضایتمندی مشتری داشته باشند.در این مقاله سعی شده است تا یک مدل برای تعیین اولویت بین فاکتورهای مهم از دیدگاه مشتری ارائه شود. ابتدا انواع فاکتورهایی که در محصول وجود دارند شناسایی می شوند و سپس طبق مدل کانو که یکی از مدلهای مطرح در زمینه رضایتمندی مشتری است ، طی یک پرسشنامه نظر و دیدگاه مشتریان در مورد این فاکتورها استخراج می شود و مشخص می شود که کدام فاکتور در محصول بیشترین سهم را در رضایتمندی مشتری دارد و کدام ویزگی در صورت وجود داشتن در محصول رضایتمندی در پی ندارد و در صورت موجود نبودن نارضایتی در پی خواهد داشت. به عبارت دیگر این مدل نیازمندیهای اجباری و عملکردهایی را که باعث خرسندی می گردد را تشخیص می دهد. بدین ترتیب هر سازمان می تواند به کمک مدل مطرح شده و انجام یک survay بین مشتریان خود اولویت فاکتورها را از دید مشتری مشخص کند و برای افزایش رضایتمندی مشتری تمرکز خود را بر روی آنها قرار دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.