مقاله شیوهای جدید در ثبت و مدیریت مستندات سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شیوهای جدید در ثبت و مدیریت مستندات سازمانی دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شیوهای جدید در ثبت و مدیریت مستندات سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شیوهای جدید در ثبت و مدیریت مستندات سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شیوهای جدید در ثبت و مدیریت مستندات سازمانی :
تعداد صفحات:۷
چکیده:
این مقاله به ذکر اهمیت ثبت و نگهداری الکترونیکی مستندات در سازمان ها پرداخته و دلایل اصلی لزوم تغییر روش نگهداری مستندات از شیوه های کاغذی و فیزیکی به دیجیتالی را،بیان می کند. همچنین برخی سیستم های ثبت و مدیریت مستندات سازمان ها و نحوه کار با آنها را معرفی نموده و مهم ترین مشکلاتی را که هریک از این سیستم ها با آن مواجه هستند مورد بررسی قرار میدهد. و در نهایت یک روش جدید برای ثبت، نگهداری و مدیریت مستندات ارائه می نماید که بسیاری از نقاط ضعف سیستم های مشابه را پوشش داده و از مزایایی برخودار است که برای استفاده عمومی بسیار مناسب می باشد.
راهکارهایی مانند پورتال های سازمانی می توانند این وظیفه را بر عهده بگیرند. این مقاله قصد دارد علاوه بر ذکر راهکارهای معمول که در برخی سازمان ها به کار می رود، شیوه ی دیگری ارائه دهد که به سادگی قابل استفاده بوده و هیچ گونه مدیریت پیچیده ای نمی طلبد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.