مقاله غنی سازی سه بعدی دانشی، بینشی و مهارتی اوقات فراغت دانش آموزان با رویکرد کارآفرینی (مطالعه موردی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله غنی سازی سه بعدی دانشی، بینشی و مهارتی اوقات فراغت دانش آموزان با رویکرد کارآفرینی (مطالعه موردی) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله غنی سازی سه بعدی دانشی، بینشی و مهارتی اوقات فراغت دانش آموزان با رویکرد کارآفرینی (مطالعه موردی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله غنی سازی سه بعدی دانشی، بینشی و مهارتی اوقات فراغت دانش آموزان با رویکرد کارآفرینی (مطالعه موردی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله غنی سازی سه بعدی دانشی، بینشی و مهارتی اوقات فراغت دانش آموزان با رویکرد کارآفرینی (مطالعه موردی) :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
اوقات فراغت با حیات معنوی و فرهنگی افراد جامعه ارتباطی تنگاتنگ دارد. اوقاتی که به میل و اختیار در راه آموختن، آفریدن، پژوهش، تربیت، مشارکتهای داوطلبانه اجتماعی، گسترش افق های اندیشه و در بسیاری از زمینه های دیگر صرف می گردد. قابلیت های یک فرد غالباً در عرصه اوقات فراغت جلوه گر می شود. به دلیل اینکه او می تواند در این زمان همان چیزی را که می پسندد انجام دهد، شخصیت نهایی خود را بازیابد و آن را ابراز کند.چگونگی گذراندن اوقات فراغت افراد یک جامعه به میزان زیادی معرف خصوصیات فرهنگی آن جامعه است هونی کات اوقات فراغت را به مثابه ی یک خلاقیت می داند و بر این باور است که جامعه باید برای افراد فرصتی ایجاد کند تا کارهای خلاقانه انجام دهند. در این مقاله، مدلی از غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی با رویکرد کارآفرینی ارایه شده است که دارای سه بعد دانشی، بینشی و مهارتی می باشد. این مدل به صورت اردو برای ۲۵۰ نفر از دانش آموزان دبیرستانی برگزار شد که نتایج آن در مقاله آمده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.