مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری ایران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری ایران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری ایران :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در عصر حاضر بانکها توجه ویژه ای به مدیریت ارتباط با مشتری دارند تا با بکارگیری کلی ابزارهای موجود بتوانند بیشترین سود را کسب نمایند امروزه بازاریابی منحصراً تولید، توزیع و فروش نمی باشد بلکه نگرشی عمیق در جهت ارتباط طولانی مدت با مشتری دارد. در این شرایط بانک می تواند با فراهم نمودن نیازهای مشتریان بیشترین سود را کسب نماید. هدف پژوهش حاضر بررسی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سامان است. در این راستا فرضیه هایی تشکیل گردید و منافع اجرای مدیریت ارتباط با مشتری، فرایند مدیریت ارتباط با مشتری، تکنولوژی مربوطه و نظریات مدیران و مشتریان در بانک مورد مطالعه قرار گرفت. نتایج نشان داد که مدیران بانک سامان با مدیریت ارتباط با مشتری آشنایی دارند و در اجرای فرایند مربوطه تلاش می کنند. بانک سامان تکنولوژی را با فرایندهای کسب و کار ادغام نموده و در جهت تبعیت از ساختار تشکیلاتی مدیریت ارتباط با مشتری گام بر می دارد. مشتریان بانک سامان با دیدگاه مدیریت ارتباط با مشتری آشنایی کافی ندارند. از نظر مشتریان سود سپرده ها هزینه خدمات بانکی، وضعیت داخلی شعب و تعامل کارکنان از متغیرهایی هستند که توجه خاص آنها را به خود جلب کرده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.