مقاله مقایسه استانداردهاو تکنولوژی های سیستمهای مدیریت فرایند کسب و کار (BPMS) زیرساختهای نرم افزاری سیستم های اطلاعاتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه استانداردهاو تکنولوژی های سیستمهای مدیریت فرایند کسب و کار (BPMS) زیرساختهای نرم افزاری سیستم های اطلاعاتی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه استانداردهاو تکنولوژی های سیستمهای مدیریت فرایند کسب و کار (BPMS) زیرساختهای نرم افزاری سیستم های اطلاعاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه استانداردهاو تکنولوژی های سیستمهای مدیریت فرایند کسب و کار (BPMS) زیرساختهای نرم افزاری سیستم های اطلاعاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه استانداردهاو تکنولوژی های سیستمهای مدیریت فرایند کسب و کار (BPMS) زیرساختهای نرم افزاری سیستم های اطلاعاتی :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

امروزه با توجه به افزایش حجم، تنوع و سرعت عملیات سازمانها، دسترسی به اطلاعات درست و دقیق و نیز کنترل و مهندسی فرایندها، نیاز اصلی و حیاتی سازمانها و صنایع مختلف است. این مهم نیازمند مجموعه ای از سامانه های کلان نگر و هدفمند می باشد، که به صورت یکپارچه طراحی و به کارگرفته شوند. معماری سازمانی، چنین توسعه یکپارچه و هماهنگ سیستم های اطلاعاتی موردنیاز سازمان را امکان پذیر نموده و نقش مهمی در تعامل پذیری و پیش گیری از بروز افزونگی اطلاعات میان زیرسیستمهای اطلاعاتی ایفا می کند در پی انجام معماری سازمانی، چالش مهم، به کارگیری روشهای سریع پیاده سازی و استفاده از خروجی های معماری، جهت ایجاد سیستم های اطلاعاتی مورد نیاز است که راه حل های مختلفی برای آن ارائه شده است. یکی از مهمترین و پر کاربردترین روشها در این راستا، به کارگیری سیستم های مدیریت کسب و کار است که به عنوان یک چارچوب نرم افزاری، زیرساخت پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی سازمان می باشند اینگونه زیرساختها، مبتنی بر معماری سرویس گرا بوده و با استفاده از موتورهایی چون موتور گردشکار و موتور قواعد کسب و کار و سایر سرویس دهنده های عمومی، امکان توسعه سیستم های اطلاعاتی را فراهم می کنند. در این مقاله پس از معرفی معماری سازمانی ابتدا به تشریح سیستم های مدیریت فرایند کسب و کار و جایگاه آنها در توسعه سیستم های اطلاعاتی پرداخته شده سپس چند نمونه از راه حلها و زیرساخت های مطرح در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته است و برحسب ماهیت متن باز و یا تجاری محصولات ارائه شده دسته بندی گردیده اند و در ادامه از روی تجزیه و تحلیل آنها، و با توجه به ویژگی هایشان، در قالبهای مجزا مقایسه شده و استانداردها و ابزارهای مختلف در توسعه و ایجاد چنین زیرساختهایی مطرح گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.