مدلی برای استفاده از آزمون های آماری جهت تعیین عرض پنجره و بررسی روند کارایی گروه های آموزشی دانشگاه با استفاده از تحلیل پنجره ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلی برای استفاده از آزمون های آماری جهت تعیین عرض پنجره و بررسی روند کارایی گروه های آموزشی دانشگاه با استفاده از تحلیل پنجره ای دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلی برای استفاده از آزمون های آماری جهت تعیین عرض پنجره و بررسی روند کارایی گروه های آموزشی دانشگاه با استفاده از تحلیل پنجره ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلی برای استفاده از آزمون های آماری جهت تعیین عرض پنجره و بررسی روند کارایی گروه های آموزشی دانشگاه با استفاده از تحلیل پنجره ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلی برای استفاده از آزمون های آماری جهت تعیین عرض پنجره و بررسی روند کارایی گروه های آموزشی دانشگاه با استفاده از تحلیل پنجره ای :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی)

تعداد صفحات :۲۴

فرض اساسی در تکنیک تحلیل پنجره ای این است که هیچ تغییر تکنیکی در طول پنجره رخ نداده باشد اما این فرض در بسیاری از تحقیقات مورد توجه قرار نگرفته است. در این پژوهش با استفاده از آزمون های ناپارامتری ویلکاکسون در بین دو دوره و آزمون فریدمن بین چند دوره انتقال مرز در دوره های مورد مطالعه بررسی و مشخص شده است. بنابراین طول پنجره ها به گونه ای انتخاب شده که فرض اساسی تحلیل پنجره ای در آن ها رعایت شده باشد. در این تحقیق اطلاعات مربوط به پنج گروه آموزشی دانشکده علوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در طول سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۱ جمع آوری گردید و پس از اجرای آزمون های آماری مشخص شد که در سال ۱۳۸۸ انتقال مرزکارایی رخ داده است بنابراین دو پنجره به صورت ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ به دست آمد. سپس دو تحلیل به طول های سه و چهار سال انجام و کارایی هر گروه در هر پنجره محاسبه شد. با این روش گروه میکروبیولوژی رتبه یک را به دست آورد و سپس به ترتیب گروه های شیمی، ریاضی، فیزیک و کامپیوتر قرار داشتند. از آنجا که دانشگاه دارای پنج مقطع آموزشی کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری است برای تعیین اهمیت نسبی هر مقطع برای دانشگاه از روش AHP فازی استفاده و اوزان به دست آمده از این روش برای همگن کردن داده ها به کار گرفته شد.

کلید واژه: تحلیل پوششی داده های پنجره ای، کارایی در طی زمان، آزمون ویلکاکسون، آزمون فریدمن، انتقال مرز، تحلیل سلسله مراتبی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.