مقاله بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر ارزش گذاری مشتری


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر ارزش گذاری مشتری دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر ارزش گذاری مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر ارزش گذاری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر ارزش گذاری مشتری :

تعداد صفحات:۳۵

چکیده:

دراین تحقیق، نقش مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی خدمات در بانکها و لزوم تحقق آن جهت افزایش ارزش مشتریان، مورد بررسی قرار گرفته است. با شناخت دسته های مختلف مشتریان و ویژگی آنها از یک طرف، شناسایی و دسته بندی خدمات بانک و ویژگی هایه آنها از طرف دیگر، می توان الگوی مناسبی جهته ارائه خدمات شخصی سازی شده مناسب به هر مشتری براساس ویژگی های منحصر به فرد او، تبیین نمود. براین اساس، ضرورت محاسبه ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری تبیین، و به منظور الگوسازی آن، از شبکه عصبی GMDH به دلیل کارایی بالای ان در زمینه پیش بینی، استفاده گردیده است. بدین منظور، از متغیرهای جمعیت شناختی و مالی بهعنوان ورودی های شبکه عصبی استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که متغیرهای مالی تاثیر بیشتری برارزش مشتری داشته و متغیرهایی مانند "رتبه مشتری" و "میانگین مبلغ سپرده" در تمامی تخمین ها تکرار شده اند. ازمیان اطلاعات جمعیت شناختی، "سن" ، "وضیت تاهل"، "گروه مشتری" و "نوع حساب" به نسبتهای متفاوت بر ارزش مشتری موثرند. سپس براساس الگوی پیش بینی به دست آمده مشتریان به گروههای عالی، خوب، متوسط و بالقوه تقسیم کرده و برای هر گروه از مشتریان، راهبردهای متناسب با ایشان ارائه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.