مقاله بررسی مدل تصمیم گیری و رفتار مصرف کنندگان اینترنتی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مدل تصمیم گیری و رفتار مصرف کنندگان اینترنتی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مدل تصمیم گیری و رفتار مصرف کنندگان اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مدل تصمیم گیری و رفتار مصرف کنندگان اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مدل تصمیم گیری و رفتار مصرف کنندگان اینترنتی :

تعداد صفحات:۲۶

چکیده:

رفتار مصرف کننده عبارت است از مجموعه فعالیتهایی که مستقیما در جهت کسب، مصرف و دورانداختن کالا و خدمات صورت می گیرد. در عین حال بازاریابی الکترونیک (اینترنتی) یکی از عناصر تجارت الکترونیک (EC) است که به نوبه خودشامل مدیریت اطلاعات، روابط عمومی، خدمات به مشتریان و فروش می باشد. در این مطالعه به بررسی مدل رفتار مصرف کننده می پردازیم و متغیرهای آن را تشریح می کنیم. این متغیرها شامل متغیرهای مستقل (غیرقابل کنترل) در دو گروه ویژگی های شخصی و محیطی، متغیرهای مداخله گر که در کنترل فروشنده می باشند و به محرکهای بازار و سیستمهای تجارت الکترونیک تقسیم می شوند و متغیرهای وابسته که انواع تصمیماتی که توسط خریدار گرفته شده است را توضیح می دهد، می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.