مقاله آموزش تلفیقی حضوری و الکترونیکی دروس سازه ای در رشته معماری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آموزش تلفیقی حضوری و الکترونیکی دروس سازه ای در رشته معماری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آموزش تلفیقی حضوری و الکترونیکی دروس سازه ای در رشته معماری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش تلفیقی حضوری و الکترونیکی دروس سازه ای در رشته معماری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آموزش تلفیقی حضوری و الکترونیکی دروس سازه ای در رشته معماری :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
آموزش سازه ها ( تجزیه و تحلیل، رفتار، طرح سیستم های سازه ای ) در برنامه های معماری دانشگاهی با مشکل روبرو است. درک سازه نقطه حیاتی برای آموزش معماری محسوب میشود ولی محتوا ( نظریه و آموزش ) و سیستم های ارائه ( روش آموزشی ) که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد برای تعداد کثیری از دانشجویان معماری نامناسب می باشد. دانشکده های معماری و دانشجویان به همراه روش مهندسی سنتی بسوی دستورالعمل ساختارهایی که روز به روز عدم اثربخشی آنها در کلاس درس به اثبات می رسد کار می کنند. نتایج آموزش معماری تا حدود زیادی در دهه گذشته مورد آزمایش قرار گرفته است و اکثر افراد موافقند که دانشگاهها، افرادی را فارغ التحصیل می نمایند که برای حرفه معماری مناسب نیستند. اندیشمندان بسیاری این مشکل را ضعف فراگیری در آموزش عالی عنوان کرده و تهدیدی برای حرفه معماری دانسته اند. معمار به درک
سازه ساختمان و فنآوری نیاز دارد. آمادگی فنی کم و عدم موفقیت دانشجویان معماری که از آموزش کافی سازه ای برخوردار نیستند نتیجه سه مسئله اساسی می باشد. نخست، برنامه درسی دروس سازه، روشهای آموزشی، و ابزارهای آموزشی، همگی با تغییرات کمی، از برنامه درسی رشته های مهندسی گرفته می شود.در این شیوه ها، سعی در انتقال مفاهیم پایه، با استفاده از علائم و فرمولهای ریاضی می باشند. این مقاله بدنبال ارائه راهی برای برون رفت از این مشکل می باشد بنابراین به حوزه آموزش رشته معماری و در آن به تئوریهای موجود در حیطه یادگیری توجه می نماید که اشاره به آن دارند برای رسیدن به مرحله بکارگیری آموخته ها نیاز به بهره گیری از روشها و ابزارهای مناسبی می باشد تا با مشارکت دادن دانشجو در فرآیند یادگیری، امکان درک حضوری و ملموس از مفاهیم سازه ای فراهم گردد. لذا فرضیه این مقاله مبتنی بر بهره گیری از روشی تلفیقی برای آموزش دروس سازه ای می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.