مقاله نقش هوش تجاری در بازاریابی خدمات بانکی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش هوش تجاری در بازاریابی خدمات بانکی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش هوش تجاری در بازاریابی خدمات بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش هوش تجاری در بازاریابی خدمات بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش هوش تجاری در بازاریابی خدمات بانکی :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

امروزه بخش خدمات، بخصوص بانکها و موسسات مالی دستخوش تغییر و تحولات فراوانی شده اند. این امر ناشی از نیاز روزافزون مشتریان به خدمات بانکی می باشد. در این شرایط مشتریان انتظار خدمات بیشتر و سریعتر از بانکها دارند در نتیجه این انتظارهای روزافزون مشتریان و به منظور نگهداری مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید، رقابتی سخت و جدی در سطح اقتصادی به وجود آمده است. و در پی این فشارهای ایجاد شده، بانکها بازاریابی را در مرکز توجه فعالیتهای خود قرار دادند. حال در این شرایط، می توان گفت فرایند تصمیم و تصمیم گیری حساسترین بخش کار مدیر محسوب می شود. توان دید آینده و اتخاذ تصمیمات موثر برای هر سازمان به عنوان عامل حیاتی می باشد. مدیران موثر درصدد بکارگیری فناوری اطلاعات، در جهت پیش بینی های نزدیک به واقعیت می باشند. بنابراین با روی آوردن به فناوری اطلاعات و استفاده از سیستم های اطلاعاتی هوشمند از جمله هوش تجاری درصدد ایجاد سیستم هایی می باشند که با اتخاذ تصمیمات موثر در جهت رضایتمندی مشتریان و سودآوری بیشتر، گامهای اثربخشی را بردارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.