مقاله بررسی فرایند تدریس در محیط مبتنی بر وب بر اساس نظریه ساختن گرایی و ارائه الگوی پیشنهادی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی فرایند تدریس در محیط مبتنی بر وب بر اساس نظریه ساختن گرایی و ارائه الگوی پیشنهادی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی فرایند تدریس در محیط مبتنی بر وب بر اساس نظریه ساختن گرایی و ارائه الگوی پیشنهادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی فرایند تدریس در محیط مبتنی بر وب بر اساس نظریه ساختن گرایی و ارائه الگوی پیشنهادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی فرایند تدریس در محیط مبتنی بر وب بر اساس نظریه ساختن گرایی و ارائه الگوی پیشنهادی :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

امروزه در تحقیقات متعددی ثابت شده است که استفاده از یک نظریه یادگیری برای تدریس در محیط های مجازی می تواند به مقدار فراوانی کیفیت تدریس در محیط وب را بهبود بخشد. با توجه به اهمیت این موضوع مقاله حاضر با رویکرد توصیفی- تحلیلی به طراحی فرایند عملی تدریس بر اساس نظریه ساختن گرایی پرداخته است ، که در آن کل فرایند تدریس به سه قسمت عمده طراحی،اجرا و ارزشیابی تقسیم شده است، قسمت طراحی آن شامل؛ تعیین هدف های کلی یادگیری، تجزیه و تحلیل مخاطبان، تعیین منابع و مواد یادگیری، فعالیت های یادگیری و راهبردهای آموزشی است. قسمت اجرا شامل؛ در نظر گرفتن تفاوت های فردی یادگیرندگان، تعامل، و هدایت و حمایت یادگیرندگان است. مرحله پایانی این الگو ارزشیابی است که شامل ارزشیابی تکوینی و بازخورد است. با استفاده از این الگو در محیط های آموزشی مبتنی بر وب می توان به هدف رویکرد ساختن گرایی که درگیر ساختن یادگیرندگان در فرایند یادگیری و ساخت دانش توسط خودشان است، نزدیک شویم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.