مقاله اثر پارامترهای ترک و ضریب سختی یاتاقان بر فرکانس طبیعی شفت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثر پارامترهای ترک و ضریب سختی یاتاقان بر فرکانس طبیعی شفت دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثر پارامترهای ترک و ضریب سختی یاتاقان بر فرکانس طبیعی شفت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر پارامترهای ترک و ضریب سختی یاتاقان بر فرکانس طبیعی شفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثر پارامترهای ترک و ضریب سختی یاتاقان بر فرکانس طبیعی شفت :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
ترک می تواند منجر به اثرات خطرناکی بر رفتار دینامیکی سازه های دوار شود و آسیب های مختلفی را به ماشینهای دوار وارد کند. در این پژوهش اثر چهار پارامتر بر روی فرکانس طبیعی شفت مورد تحلیل قرار گرفت. نخست، تغییرات فرکانسهای طبیعی شفت با دو هندسه مختلف ترک، ترک مستقیم و ترک نیم دایره، بررسی شد. سپس اثر مکان و عمق ترک برای هر یک از این هندسه های ترک مورد ارزیابی قرار گرفت. پس از آن اثر ضرایب سختی یاتاقانها روی فرکانسهای طبیعی سیستم تحلیل شد. در پایان، مشاهده شد که نتایج با خطای نسبتا پایینی محاسبه شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.