مقاله طراحی بهینه خنک کن مدار EGR به منظور کاهش همزمان آلاینده های Nox و دوده


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی بهینه خنک کن مدار EGR به منظور کاهش همزمان آلاینده های Nox و دوده دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی بهینه خنک کن مدار EGR به منظور کاهش همزمان آلاینده های Nox و دوده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی بهینه خنک کن مدار EGR به منظور کاهش همزمان آلاینده های Nox و دوده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی بهینه خنک کن مدار EGR به منظور کاهش همزمان آلاینده های Nox و دوده :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

استفاده از روش EGR سرد با ونتوری متغیر و توربو شارژ تاثیر بسزایی در کاهش میزان Nox و دوده به طور همزمان دارد و بر میزان مصرف سوخت تاثیر منفی بسیار کمتری می گذارد خنک کن EGR یکی از قسمتهای مهم در مدار EGR سرد است. در این مقاله طراحی بهینه خنک کن به منظور کار در درصدهای مختلف EGR و تامین دمای بهینه خروجی گازها افزایش بازده، کاهش وزن، اندازه و هزینه، افزایش استحکام و کاهش رسوب گذاری و عملکرد مناسب در شرایط سوختگازوئیل ایران که دارای گوگرد بالایی است مورد بررسی و بهینه سازی قرار گرفته است. روش دینامیک سیالات محاسباتی به منظور شبیه سازی و بهینه سازی خنک کن مورد استفاده قرار گرفته است. به منظور بررسی صحت محاسبات، نتایج عددی با داده های تجربی مقایسه شده که مطابقات بسیار بالایی را نشان میدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.